Vantaggi di i Coperchi di Rimorchiu

Sè vo avete un battellu, rimorca, o camper, allura vi pò avè un attaccu di rimorchiu à u spinu di u vostru veìculu.È s'è vo avete un attaccu di rimorca, avete bisognu di una cuperta di attaccu.Ùn solu ùn oculte parti antiestetiche da a vista, ma una copertura di attaccu di rimorca pò ancu esse un accessori eleganti per qualsiasi veiculu.È postu chì l'avete copre, pudete ancu sprime una certa originalità o personalità mentre fate cusì. È parechji di i topi di rimorchio di rimorchio di l'oghje aumentanu a sicurezza per i luci di frenu / coda.

Beneficii diCoperture per ganci di rimorchi:

Prutegge u vostru trailer hitch.Leaving your trailer hitch uncovered pò espose à l'elementi.Cù u tempu, pò cullà l'acqua, i detriti è u polu chì ponu causà ruggine è per ùn dì, pò esse un habitat per animali più chjuchi.Utilizà una cuperta di rimorchiu hè u megliu modu per mantene a rimorca pulita.

Accessorize a vostra corsa. Aghjunghje un pocu di stile à u vostru veiculu aghjunghjendu una copertina elegante cù un disignu unicu, cum'è una bandiera americana o un emblema Harley-Davidson.Ci hè parechje scelte per sceglie chì vi permettenu di mostrà u vostru stile.

Fate più visibili.Parechje coperchi di rimorchi anu integratu luci LED, chì ùn serve micca solu cum'è una decorazione, ma ancu aiutanu à fà più visibili da u spinu.Puderà ancu serve cum'è una luce di frenu extra per aiutà à prevene i collisioni di a parte posteriore.

Storage.Ottene una cuperta di attaccu significa chì pudete aduprà l'attaccu cum'è un spaziu di almacenamentu extra per i vostri articuli.Pudete almacenà chjavi di ricambio, una unità flash, o qualsiasi altra cosa chì avete bisognu à esse guardatu.

In più di ciò chì sopra, per piacè nutate nantu à u logu persunalizatu:

Prima, avete bisognu di l'autorizazione da a marca se vulete stampà cum'è JEEP, RAM, ecc. Se stampate senza ellu, hè un pregiudiziu è hà bisognu di affrodà a responsabilità legale.

Siconda, sè vo vulete aghjustà a tappa di l'attaccu di rimorchi di a fabbrica, cum'è a dimensione o a lunghezza, hà bisognu di apre una nova moldura è i tariffi.Per piacè capisce.

Avemu 3 tippi di coperchi di rimorchi cù vantaghji. Per piacè verificate. Grazie assai.

1         102005 (1) 拷贝          513fhdfcZdL._AC_SL1100_

 

           102005B                                                   102005                                                 101005A


Tempu di Postu: Dec-07-2020