New Tire & Wheel Accessory-Tire Pressure Gauges

Avà simu in 2021, un annu novu. Aghjunghjemu una nova subcategoria chjamataAccessori per pneumatici è roti in Accessori Auto.In u novu Tire & Wheel Accessory, ci sò mandrini d'aria è diversi tipi di manometri di pressione di pneumatici.

Mantene i pneumatici di e vitture gonfiati bè hè un travagliu di mantenimentu faciule chì hè vitale per a vostra sicurità.I pneumatici sottu-gonfiati aumentanu u calore eccessivu mentre conduce, chì pò esse risultatu in fallimentu di pneumatici.Cù a pressione di l'aria troppu pocu, i pneumatici ponu ancu usà più veloce è irregolare, gastru carburante, è influenza negativamente u frenu è a maneggevolezza di u veiculu.Per aiutà à mantene i pneumatici in cundizioni superiori, aduprate un calibre di pressione di pneumatici per verificà a pressione di i vostri pneumatici almenu una volta à u mese è prima di inizià un viaghju longu.Per una lettura precisa, assicuratevi chì a vittura hè stata parcheggiata per trè o più ore prima di verificà a pressione di i pneumatici.

Ci sò trè tippi di misuratori di pressione di pneumatici: bastone, digitale è dial.

• Stick-TipuStick-type gauges, chì s'assumiglia un pocu à una penna, sò simplici, compacti è assequibili, ma sò un pocu più difficiuli di interpretà cà a maiò parte di i gauge digitale.

•DigitaleI calibre digitali anu un display LCD elettronicu, cum'è una calculatrice di sacchetta, chì facenu più faciule da leghje.Sò ancu più resistenti à i danni da a polvera è a terra.

• DialDial gauges anu un dial analogicu, s'assumiglia à una faccia di clock, cù una agulla simplice per indicà a pressione.

I nostri misuratori di pressione di pneumatici sò tutti calibrati à u standard di precisione internaziunale ANSI B40.1 Grade B (2%). Pudete ottene una pressione precisa di pneumatici per i vostri pneumatici è decide di gonfià o liberà u gasu, senza guidà à stazione di benzina o garage.

Benvenuti à scansà è cuntattateci. Grazie assai.

calibre di pneumaticimisuratore di pressione di pneumatici digitale              calibre di pneumatici


Tempu di post: 18-Jan-2021