3 Ragioni per aghjurnà à lampadine LED

As u novu farolampadine in u mercatu, assai veiculi novi sò fabbricati cù lampadine LED (diode emettitore di luce).È parechji cunduttori anu aghjurnà e so lampadine HID alogene è xenon in favore di novi LED super-luminosi ancu.

Quessi sò i trè vantaghji principali chì facenu i LED valenu l'aghjurnamentu.

1. Efficienza energetica:

I LED sò i lampadine più efficaci per cunvertisce l'electricità in un output di illuminazione.

Puderanu ottene una luce incredibilmente luminosa mentre utilizanu assai menu energia cà i lampadini HID alogeni o xenon, chì hè grande per l'ambiente è allargendu a vita di a vostra bateria.

In fatti, i lampadine LED utilizanu 40% menu energia cà i lampadine HID xenon è più di 60% menu energia cà i bulbi alogeni.Hè per questu mutivu chì i LED ponu ancu riduce a vostra imposta di vittura.

2. A vita:

I LED anu a vita più longa di tutte e lampadine di vittura in u mercatu.

Puderanu durà per 11.000-20.000 chilometri è oltre, significatu chì ponu durà per tutta a durata di u tempu chì pussede u vostru veiculu.

3. Prestazione:

Comparatu à l'altri tecnulugii di illuminazione, i lampadini LED offrenu u più cuntrollu di a direzzione di i fasci di luce.

Questu permette à i cunduttori per evità di prughjettà a luce in anguli ripidi, chì significa chì l'altri cunduttori ùn saranu micca abbagliati.

 

Nota:

Ancu s'è i lampadini LED pruducianu menu calore cà i lampadine alogene è i lampadine HID xenon, sò più vulnerabili à u calore.Per cuntrullà questu, i LED sò cuncepiti cù mini ventilatori è dissipatori di calore.

Tuttavia, certi pruduttori inaffidabili sò stati cunnisciuti per pruduce lampadine LED di bassa qualità senza queste caratteristiche è vendenu à prezzi più bassi.Queste lampadine ùn ponu micca ottene una dissipazione efficace di u calore è tendenu à falla per via di u surriscaldamentu.Assicuratevi di cumprà i vostri bulbi solu da un fornitore affidabile chì vende solu bulbi di vitturapruduttori di fiducia.

faro ledfaro ledfaro led


Tempu di post: 25-Jan-2021