3 Mafua'aga e Fa'afou ai i Maila LED

As le moli fou foumatauila i luga o le maketi, tele taavale fou o loʻo gaosia i le LED (light-emitting diode) bulbs.Ma o le tele o avetaavale o loʻo faʻaleleia a latou halogen ma xenon HID bulbs e faʻafeiloaʻi ai foʻi LED fou sili ona susulu.

O faʻamanuiaga autu ia e tolu e faʻaogaina ai le faʻaleleia o LED.

1. Malosiaga Lelei:

LED o matauila sili ona lelei mo le faaliliuina o le eletise i se moli.

E mafai ona latou ausia se malamalama matua'i pupula a'o fa'aoga le tele o le malosi nai lo le halogen po'o le xenon HID bulbs, lea e sili mo le si'osi'omaga fa'apea fo'i ma le fa'alauteleina o le ola o lau maa.

O le mea moni, e fa'aaoga e pulu LED le 40% itiiti le malosi nai lo le xenon HID ma sili atu i le 60% le malosi nai lo halogen bulbs.O le mafua'aga lea e mafai ai e LED ona fa'aititia le lafoga o lau ta'avale.

2. Soifuaga:

O LED e sili ona umi le ola nai lo matauila ta'avale uma i luga o le maketi.

E mafai ona tumau mo le 11,000-20,000 maila ma tua atu, o lona uiga e mafai ona tumau mo le umi atoa o le taimi e te umia ai lau taavale.

3. Fa'atinoga:

Pe a faatusatusa i isi tekinolosi moli, o matauila LED e ofoina atu le tele o le puleaina o le itu o ave moli.

Ole mea lea e mafai ai e aveta'avale ona aloese mai le fa'ataina o le moli i tulimanu tifato, o lona uiga o le a le maofa isi avetaavale.

 

Fa'aaliga:

E ui o matauila LED e maua ai le vevela itiiti nai lo pulu halogen ma le xenon HID bulbs, e sili atu ona faigofie ile vevela.Ina ia pulea lenei mea, ua mamanuina LEDs ma mini fan ma goto vevela.

Ae ui i lea, o nisi tagata gaosi oloa e le talitonuina ua lauiloa latou te gaosia maamu LED maualalo e aunoa ma nei foliga ma faʻatau atu i tau maualalo.O matauila nei e le mafai ona maua le fa'amama lelei o le vevela ma e foliga mai e le manuia ona o le vevela tele.Ia mautinoa e na'o le fa'atauina o au matauila mai se kamupani fa'atuatuaina e na'o le fa'atauina o mataua ta'avalefale gaosi faatuatuaina.

moli ulumoli ulumoli ulu


Taimi meli: Ian-25-2021