Cumu aduprà u misuratore di pressione di pneumatici

Ci vole solu un pocu di tempu per verificà a pressione di i pneumatici di a vittura.Eccu una guida passu per passu:

1.Choose una bona, ben mantinutu calibre di pressione pneumatici.

2. Truvate u paràmetru di pressione di pneumatici di a vostra vittura.Induve hè?Di solitu si trova nantu à un cartellu o un sticker in a porta di u latu di u cunduttore, à l'internu di a guantera o a porta di riempimentu di carburante.Inoltre, verificate u vostru manuale di u pruprietariu.

Nota: A pressione di i pneumatici davanti è posteriore pò esse diversa.

Impurtante: Aduprate a pressione cunsigliata da u fabricatore di a vostra vittura, micca a figura di "pressione massima" chì si trova nantu à a parete laterale di i pneumatici.

3. Verificate a prissioni quandu i pneumatici sò stati assittatu per almenu trè ore è prima chì a vittura hè stata guidata parechji chilometri.

I pneumatici si riscaldanu cum'è un veiculu hè guidatu, chì aumenta a pressione di l'aria è ùn hè micca faciule per valutà accuratamente u cambiamentu di pressione.

4. Cuntrolla ogni pneumaticu da prima sguassate u tappu viti-off da a valvula di inflazione di ogni pneumaticu.Mantene bè i tappi, ùn li perde micca, perchè prutege e valve.

5. Inserite a fine di u calibre di pressione di pneumatici in a valvula è depressu.Se sente l'aria chì scappa da a valvula, spinghja u calibre più in più finu à chì si ferma.

Vede a lettura di pressione.Certi gauges ponu esse sguassati per leghje u valore di pressione, ma altri deve esse tenuti in u locu nantu à a valvula.

Se a pressione hè curretta, basta à rinfurzà u capu di a valvula.

6.Don't vi scurdate di verificà a prissioni di u pneumatici spare.

Avemu assaimanometri di pressione di pneumatici, digitale o micca, cù tubu o micca. Pudete sceglie ciò chì ti piace secondu e vostre esigenze.

manometro di pressione di pneumatici           misuratore di pressione di pneumatici digitale                  calibre di pneumatici


Tempu di post: 25-May-2021