Cosa hè u significatu di a vittoria di Joe Biden

Oghje, unu di l'avvenimenti più impurtanti hè l'elezzione presidenziale americana. È l'ultime nutizie mostra chì Joe Biden vince.

A vittoria di Joe Biden in l'elezzioni presidenziale di i Stati Uniti, scunfiggendu u populista conservatore in carica Donald Trump, puderia marcà l'iniziu di un cambiamentu drammaticu in l'attitudine di l'America versu u mondu.Ma questu significa chì e cose tornanu à a normale?

U veteranu puliticu demucraticu, chì hà da piglià u postu in ghjennaghju 2021, hà prumessu di esse un paru di mani sicuru per u mondu.Prumette di esse più amichevule per l'alliati di l'America chè Trump, più duru cù l'autocrati, è megliu per u pianeta.Tuttavia, u panorama di a pulitica estera pò esse assai più sfida di ciò ch'ellu si ricorda.

Biden prumetti di esse sfarente, di invertisce alcune di e pulitiche più cuntruversate di Trump, cumprese u cambiamentu climaticu, è di travaglià più strettamente cù l'alliati di l'America.Nantu à a Cina, dice chì hà da cuntinuà a linea dura di Trump nantu à u cummerciu, u furtu di pruprietà intellettuale è e pratiche cummerciale coercitive cooptendu invece di bullying l'alliati cum'è Trump hà fattu.Nantu à l'Iran, prumetti chì Teheran averà una manera di esce da e sanzioni s'ellu vene in cunfurmità cù l'accordu nucleare multinaziunale chì hà supervisatu cù Obama, ma chì Trump abbandunò.È cù l'OTAN, hè digià pruvatu à ricustruisce a fiducia, prumettendu di sbattà a paura in u Kremlin.

QQ图片20201109153236


Tempu di post: 09-novembre-2020