O le a le uiga o le manumalo a Joe Biden

I aso nei, o se tasi o mea sili ona taua o le palota a le peresetene Amerika. Ma o tala fou ua faʻaalia ai ua manumalo Joe Biden.

O le manumalo o Joe Biden i le palota a le peresetene o le Iunaite Setete, na faatoilaloina ai le faipule o le malo o Donald Trump, e mafai ona faailogaina le amataga o se suiga tele i uiga o Amerika i le lalolagi.Ae pe o lona uiga e toe foʻi mea masani?

O le faipule o le Democratic Democratic, o le a avea ma tofi ia Ianuari 2021, ua folafola mai o le a avea ma se paʻaga saogalemu mo le lalolagi.Na ia tauto e faauo atu i uo a Amerika nai lo Trump, malosi i autocrats, ma sili atu mo le paneta.Ae ui i lea, o le tulaga o faiga faʻavae mai fafo atonu e sili atu ona luʻitau nai lo lona manatuaina.

Na folafola e Biden e ese, e toe faʻafoʻi nisi o faiga faʻafinauga a Trump e aofia ai suiga o le tau, ma ia galulue vavalalata ma paaga a Amerika.I Saina, na ia fai mai o le a ia faʻaauau pea le laina faigata a Trump i fefaʻatauaiga, gaoi o meatotino faʻapitoa ma faiga faʻatauvaʻa fefaʻatauaʻiga e ala i le filifili faʻatasi nai lo le faʻafefeina o paaga e pei ona faia e Trump.I Iran, na ia folafola atu o le a maua e Tehran se auala e alu ese ai mai faasalaga pe a oʻo mai i le tausisia o le maliega faaniukilia faʻavaomalo na ia vaʻaia ma Obama, ae na lafoaia e Trump.Ma faatasi ai ma NATO, ua uma ona ia taumafai e toe fausia le mautinoa e ala i le tauto e osofaia le fefe i Kremlin.

QQ fa'asinomaga 20201109153236


Taimi meli: Nov-09-2020