2 Tipi di Cunnessione di Filu di Rimorchi à Quattru Vie

I nostrikit di luci per rimorchisò tutti equipati di cunnessione di cablaggio di rimorchi 4 pin, cusì sò a maiò parte di l'illuminazione di rimorchi. È parechji veiculi cum'è rimorchi di luce, rimorchi di barca, usanu un cablaggio di cablaggio 4 vie per cunnette à u veiculu di rimorchiu.Questa cunnessione furnisce a funzione basica cum'è luci di marcia, segnali di turnu è luci di frenu per u trailer.Ci hè ancu un pin supplementu furnitu per un filu di terra.

Allora prima, cuntrollemu u codice di culore standard per i cablaggi di cablaggio 4-way, chì pò aiutà à fà a cunnessione di cablaggio. U codice di culore per i cablaggi di cablaggio pò varià trà i fabricatori, ma u standard generale per i tappi 4-way hè cusì:

  • Verdu: vira à diritta / luce di frenu
  • Giallu: luce di rotazione / frenu a manca
  • Marrone: luci di coda/corsa
  • Bianco: filu di terra

Avemu 2 tipi di cunnessione di u filu di rimorca 4 vie.

Unu hè cum'è SKU102016:

A lunghezza tutale hè di 29ft - 4ft di filu longu à u latu di u plug femminile per u veiculu è 25ft à u latu maschile per i luci di rimorchi, chì hè abbastanza longu per tutti i tipi di rimorchi di cunnessione 12V 4-pin, cum'è rimorchi di barca più di 80″ di larghezza.

cunnessione di u filu di rimorca

L'altru hè cum'è SKU102083serie:

A lunghezza totale di u filu hè1ft / 10ft / 25ft / 30ftcù una fine maschile è femina.

Faisceau di filu di luce di rimorca

I dui sò fatti di 18 gauge 100% core di rame puro coperto da PVC cù UV, tappu PVC cù terminali di rame nichelati macchiati à l'internu.Sealed and anti-corrosion, pò esse sottumessu per un bellu pezzu.


Tempu di Postu: Apr-28-2021