2 Ituaiga O Fa ala Trailer So'oga uaea

O tatoupusa moli taavale tosoua faaauupegaina uma i le 4 pine taavale toso sootaga uaea, e faapena foi le tele o taavale toso moli.Ma le tele o taavale e pei o le moli taavale toso, vaa taavale toso, faaaoga se uaea 4-auala e fesootai i le taavale toso.O lenei feso'ota'iga e maua ai le galuega fa'avae e pei o moli ta'avale, fa'ailo fa'ailo, ma moli taofi mo le ta'avale.O lo'o i ai fo'i se pine fa'aopoopo e tu'uina atu mo se uaea eleele.

Muamua la, sei o tatou siaki le lanu lanu masani mo 4-ala uaea harnesses, lea e mafai ona fesoasoani e faia le fesootaiga uaea. O le lanu lanu mo uaea harnesses e mafai ona eseese i le va o gaosi, ae o le tulaga masani mo 4-ala palaka e faapea:

  • Lanu meamata: Liuli taumatau/moli taofi
  • Samasama: Liliu agavale/moli taofi
  • Enaena: Si'usi'u/moila moli
  • Pa'epa'e: Uaea eleele

E 2 ituaiga o feso'ota'iga uaea ta'avale e 4 auala.

O le tasi e pei o le SKU102016:

O le umi atoa o le 29ft — 4ft le umi uaea i le itu o le plug fafine mo le taavale ma le 25ft i le itu tane mo moli taavale toso, lea e lava le umi mo ituaiga uma o taavale toso 12V 4-pin, e pei o luga & i lalo ole 80″ lautele taavale toso vaa.

feso'ota'iga uaea ta'avale

O le isi e pei o le SKU102083fa'asologa:

Ole umi ole uaea ole1ft/10ft/25ft/30ftma se pito tane ma le fafine.

Uea uaea moli taavale toso

O ia mea uma e faia i le 18 gauge 100% apamemea mama o lo'o ufiufi e le PVC ma le UV, le PVC fa'apipi'i ma le nickel plated apamemea pito i totonu.Faʻamaufaʻailogaina ma anti-corrosion, e mafai ona faʻafefe mo se taimi umi.


Taimi meli: Apr-28-2021