E lege statali permettenu un rimorchiu doppia?

Se conduce un pickup full-size, pudete andàtowqualcosa daretu un ghjornu.Probabilmente pensate un articulu, cum'è una barca o un RV, ma a maiò parte di i stati vi permettenu di rimorchià duie cose daretu à u vostru camion.

Tuttavia,rimorchiae lege sò inconsistenti da statu à statu.A durata massima di un cunvogliu captive varieghja da 65 piedi in Arizona è California à 99 piedi in Mississippi.Per a licenza di guida, chì pò esse bisognu di una cumerciale speciale (California) o piglià una prova.

A terminologia hè inconsistente, ancu.Certi stati u chjamanu rimorchiu doppiu, mentri àutri u consideranu cum'è rimorchiu triplu.In generale, ogni statu longu l'Atlanticu pruibisce u doppiu rimorchiu eccettu u Maryland.Hawaii, Washington è Oregon facenu ancu illegale di duppià rimorchi.

U megliu cunsigliu: Se andate à duppià u rimorchiu attraversu e linee statali, chjamate o verificate i siti web di DMV in anticipu per ùn truvà micca paghendu un bigliettu è fà dui viaghji per uttene i vostri rimorchi à a so destinazione finale.

QQ图片20201012141216


Tempu di pubblicazione: Oct-12-2020