Trè Tipi di Switch Disconnect Battery

Tuttuinterruttori di scollegamentu di a batteriasò usati per separà e batterie da u pannellu di distribuzione 12-volt è u sistema di carica di cunvertitore cù diversi disinni.U disignu di un switch generalmente determina chì alcuni switch sò solu ideali per batterie di vittura, mentre chì altri ponu serve parechje applicazioni.

1.Lama di cuteddu

Questi interruttori di scollegamentu di a batteria sò assai cumuni, chì sò faciuli d'installà è di utilizà.Sò usati quandu ci hè pocu spaziu sopra à a bateria.Sò fatti in a forma di una lama di cuteddu - da quì u so nome.

Questi switch sò aduprati in cima à l'interruttore di a bateria è ponu operare verticalmente, orizontali, o cù un wingnut.Cusì, finu à chì l'amperaggio hè ghjustu, ponu esse stallati nantu à ogni bateria.

1 interruttore di batteria

102070

Fattu di ottone è galvanizatu cù rame

Sistema DC 12V-24V, 250A continuu è 750A momentaneo à DC 12V

 

2.Knob-Style

Questi switches utilizanu un pomo chì gira in u sensu orariu o in u sensu antiurariu per disconnect o cunnette a bateria.Puderanu esse interruttori di post superiori o posti laterali.Sò alcuni di l'interruttori di disconnect di batterie anti-furtu più efficaci, postu chì i so manichi ponu esse facilmente eliminati.

Basta à vultà u pomo à circa 45 gradi, pudete attivà o disinserisce l'interruttore, faciule da installà.

1 interruttore di batteria

102072

Fattu di lega di zincu cù ottone

Terminale di pali superiore conico da 15-17 mm

 

3.Keyed è Rotary

Quessi sò truvati in barche, RV, è certi vitture.Hanu duie funzioni chjave: per frenà a scarica di a bateria è u furtu.Operanu cù i chjavi o interruttori rotativi.L'interruttori chjavi ponu esse chjavi attuali o chjavi di plastica chì ponu esse aduprati per cutà u putere.A maiò parte di i chjavi sò fatti di plastica è si adattanu perfettamente à u pollice per facilità d'utilizazione.

1

102067

Fattu di carcassa in plastica PBT, stud internu di stagnatura di rame

Valutazione: 200 Amps Continuu, 1000 Amps momentaneamente à 12V DC.


Tempu di post: 29-06-2021