Kit di luci di rimorchiu magneticu impermeabili

Sicondu a lege, u veiculu rimorchiatu deve esse equipatu cù luci di frenu è luci di signale cù certe funzioni, è i luci di frenu è i luci di signale necessarii in u Motorhome o RV rimorchiu à u stessu tempu.Queste luci di rimorchiu amovibili facilitanu l'aggiunta di luci di marcia, luci di frenu, è segnali di virate à u vostru veiculu rimorchiatu. Allora un kit di luci di rimorchiu hè un investimentu degnu à longu andà per u vostru usu di ogni ghjornu.

Basta installà luci in u troncu o u tettu di u vostru veiculu cù una basa magnetica resistente.A distanza di u filu trà e luci hè di 7 piedi, chì vi dà abbastanza slack per mette a lampada induve vulete.Allora scorri l'arnesi di 20ft à u fronte di u rimorca, attraversu a barra di rimorchiu, è cunnetta à u pianu 4-way di u RV.

A struttura impermeabile di sta lampada a rende assai adattata per i rimorchi chì ponu esse immersi, cum'è una rimorca di barca.L'alloghju è a lente sò ultrasonicamente sigillati inseme per furmà una sola unità, chì significa chì l'acqua ùn pò micca entre in luce è dannu diodi o circuiti.

Questu hè u LEDLuce di rimorchiu magnetica

HTB1logcFb5YBuNjSspoq6zeNFXaa12V-Led-Trailer-Fanale-Coda-Rimorchiu-Magnetic      luce di rimorchiu magnetica

Questu hè u Bulb Magnetic Towing Light

luce di rimorchiu magnetica            luce di rimorchiu magnetica


Tempu di Postu: Aug-09-2021