Quantu hè difficiule di esportà in America!

Boom di merce, esplosione di cabine è dumping di container! Tali prublemi duranu assai tempuesportàà u livante è à l'ouest di i Stati Uniti, è ùn ci hè nisun segnu di sollievu.

In un lampu, hè quasi a fine di l'annu.Avemu bisognu di pensà.Ci hè menu di 2 mesi prima di u Festival di Primavera in 2021. Ci sarà una onda di piccu di spedizione prima di u festival.Chì duvemu fà allora.

Hè difficiule di riservà u spaziu di spedizione.Ci sò parechji fatturi implicati.Analizemu unu per unu.

1.Capacità di trasportu

In a prima fase di l'epidemie, e cumpagnie di navigazione anu annullatu parechje rotte regulare, chì si chjamanu vela in biancu.A capacità di u mercatu hè cascata precipitatamente.

Cù a ricuperazione cumpleta di l'ecunumia di a China, da a seconda mità di questu annu, a dumanda di l'espurtazioni di cuntainer hà rimbursatu forte, mentre chì e cumpagnie di navigazione avia digià restauratu e so rotte originali è investitu più risorse. bisogni di u mercatu.

2.Shortage di cuntenituri

Se ùn pudemu micca riservà u spaziu, solu ùn avemu micca abbastanza cuntainer per aduprà. Avà u trasportu marittimu hà risuscitatu assai, è cù u surcharge, i bookers sò avà soffrenu di u doppiu colpu di capacità è di trasportu.Ancu s'è e cumpagnie di navigazione anu aumentatu a so capacità record, hè sempre luntanu da abbastanza.

A congestion portuali, a carenza di cunduttori, u chassis insufficiente è e ferrovie inaffidabili si combinanu per aggravà ancu u ritardu di u trasportu internu è a carenza di cuntenituri in i Stati Uniti.

3.Chì devei speditorifà ?

Quantu pò durà a stagione di spedizione?A fonte di a dumanda hè u cunsumadore americanu.Sicondu a previsione di u mercatu attuale, a situazione di u mercatu hè prevista per esse forte finu à almenu u principiu di l'annu dopu, ma ùn hè micca chjaru quantu durà.

Certi esperti di a catena di fornitura predicanu ancu chì u successu di a nova vacuna di coronavirus pò aggravà a situazione.À quellu tempu, ci saranu 11-15 miliardi di vaccini per esse trasportati in u mondu, chì hè obligatu à occupà una parte di e risorse di distribuzione di trasportu è logistica.

L'ultima incertezza hè cumu Biden hà da trattà e relazioni cummerciale trà a Cina è l'Unione Europea dopu ch'ellu hè elettu u 46e presidente di i Stati Uniti?S'ellu sceglie di riduce una parte di l'impurtanza di l'impurtazione, serà un grande benefiziu per l'espurtazioni di a Cina, ma a situazione di l'esplosione di a cabina cuntinueghja.

 

In tuttu, secondu a situazione di parechji partiti, a situazione tensa attuale di u spaziu di trasportu esportatu à i Stati Uniti continuarà, è a pruspettiva hè assai incerta.Bookers bisognu di prestu attenti à a situazione di u mercatu è fà arrangiamenti u più prestu pussibule.

Cabina


Tempu di Postu: 04-Jan-2021